Oferowane przez nas GOTOWE WZORY BIZNESPLANÓW (https://createbusiness.pl/sklep) są idealną, kompletną dokumentacją bazową, która uwzględnia wymagania wielu Urzędów Pracy w całej Polsce. Dlatego nie musisz obawiać się, że ten wzór biznesplanu nie będzie akceptowany w Twoim Urzędzie Pracy, gdzie chcesz starać się o uzyskanie środków na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Opracowane przez nas biznesplany wyróżniają się głównie tym, że:
- w jasny, zrozumiały i ciekawy sposób przedstawiają pomysł jako konkretne cele, działania, liczby, które przekonają innych do pomysłu;
- pokazują potencjalnym inwestorom, że oferowany produkt lub usługa zapewnią zyski;
- przekonują innych, że warto zainwestować kapitał w to przedsięwzięcie, mimo występującej na rynku konkurencji.
WAŻNE! Jeżeli swój biznesplan chcesz przygotować na potrzeby uzyskania konkretnej dotacji (np. z Urzędu Pracy), to najpierw koniecznie zapoznaj się z wymogami danej instytucji (tj. regulaminem).
Korzystając z naszych gotowych wzorów biznesplanów, otrzymujesz PAKIET DOKUMENTACJI w 2 wersjach do wyboru. Każdy pakiet przesyłany jest natychmiastowo po zaksięgowaniu płatności, na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
Pamiętaj! Otrzymujesz wersję zarówno podglądową (PDF), jak i edytowalną (DOC, EXCEL).
- WERSJA PODSTAWOWA, zawiera:
- Wniosek o przyznanie pomocy – wystarczy, że uzupełnisz pola zaznaczone na żółto (poprzez wpisanie m.in. danych osobowych, adresowych, zakresu rzeczowo-finansowego, wskazanie konkurencyjnych firm)
- Formularz pomocy de minimis – wystarczy, że uzupełnisz pola zaznaczone na żółto (poprzez wpisanie danych osobowych, adresowych, kodu PKD)
- Kalkulacja kosztów (przykład) – wystarczy, że uzupełnisz tabelę (kwoty i nazwy zakupów), zgodnie z załączonymi ofertami handlowymi/fakturami pro-formami
- Sposób wyliczenia przychodu (Rachunek zysków i strat) – wystarczy, że wpiszesz kwoty planowanych kosztów i przychodów i podstawisz je do odpowiednich wzorów. Jednak z uwagi na to, że prowadzenie różnych branży pociąga za sobą ponoszenia różnorodnych kosztów – przeanalizuj dobrze swoje uwarunkowania biznesu i wybierz takie koszty (dodaj/usuń), które rzeczywiście odzwierciedlają charakter działalności. Pamiętaj, że Rachunek zysków i strat musi wskazywać na opłacalność biznesu, wobec czego musisz pokazać ZYSK Z PRZEDSIĘWZIĘCIA.
- WERSJA Z ZAŁĄCZNIKAMI, zawierająca:
- Wniosek o przyznanie pomocy – zgodnie z opisem z pkt. 1.
- Formularz pomocy de minimis – zgodnie z opisem z pkt. 1.
- Kalkulacja kosztów (przykład) – zgodnie z opisem z pkt. 1.
- Sposób wyliczenia przychodu (Rachunek zysków i strat) – zgodnie z opisem z pkt. 1.
- Pakiet gotowych wzorów załącznik, przydatnych przy składaniu wniosku:
- Deklaracja współpracy – wystarczy, że uzupełnisz dane osoby, która wyraża chęć skorzystania z usług jakie planujesz świadczyć
- Umowa użyczenia lokalu – wystarczy, że wpiszesz m.in. dane osobowo-adresowe Wynajmującego i Najemcy, adres lokalu, oraz przewidywany czas najmu (min. 12 miesięcy od dnia otwarcia firmy) i wysokość opłaty za najem
- Umowa użyczenia samochodu – wystarczy, że wpiszesz m.in. dane osobowo-adresowe Wynajmującego i Biorącego w użyczenie, dane pojazdu
- Oświadczenie właściciela samochodu – wystarczy, że wpiszesz m.in. dane osobowo-adresowe właściciela pojazdu, dane pojazdu, który będzie użyczany na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej
- Referencje – wystarczy, że taki list referencyjny uzupełni firma/ osoba fizyczna, która potwierdzi zdobyte przez Ciebie doświadczenie praktyczne
- Cennik planowanych usług – wystarczy, że wpiszesz w tabelkę prognozowane przez siebie poziomy cen usług i wielkości sprzedaży, oraz średnie ceny rynkowe konkurencji (za podobne usługi)